Kerana Ingin Berd4gu Cantik, Gadis Ini Melakukan Pembed4h4n Pl4stik, Tetapi Kini Dia Terp4ksa Memakai Masker Setiap Hari. Ini Sebabnya…

Kerana Ingin Berd4gu Cantik, Gadis Ini Melakukan Pembed4h4n Pl4stik, Tetapi Kini Dia Terp4ksa Memakai Masker Setiap Hari. Bila Dibuka Barulah…

Di zaman ini ramai wanita yang berusaha untuk menjadi cantik. Berbagai cara dilakukan dari make-up sehinggalah kepada melakukan pembed4h4n plastik. Bagi yang berada pembed4h4n plastik adalah satu cara pantas untuk menjadikan wajah tambah menawan.

Tetapi tidak semua yang membuat pembed4h4n plastik akan mendapat hasil yang diidamkan. Ramai juga yang g4gal dan menerima nasib yang m4lang apabila wajah mereka menjadi bertambah h0d0h.

Seperti kisah yang dikongsikan oleh gadis ini. Pada mulanya, wajahnya yang asli sudak kelihatan cantik tetapi dia mengatakan yang dia ingin menjadi lebih cantik. Dia mahu membuat dagunya tirus dan t4jam dengan melakukan pembed4h4n plastik.

Jika melihat gambarnya, gadis ini memiliki wajah yang cantik. Matanya bulat, hidungnya mancung, tetapi menurutnya dia akan lebih cantik jika memiliki dagu yang t4j4m dan tirus.

Selepas melakukan pembed4h4n plastik, dia menyedari usahanya itu g4gal kerana hasilnya tidak seperti yang dia inginkan.

Dia m4lu untuk menunjukkan d4gunya yang baru kepada orang ramai jadi dia menggunakan masker ketika keluar di tempat awam.

Lihat dagunya selepas dia membuat pembed4h4n plastik (gambar bawah). Seperti ada ketul4n yang timbul pada dagunya. Jadi dia memakai masker setiap hari jika berada di tempat orang ramai.

Jadi, perkongsian dari gadis ini adalah sebagai pengajaran untuk wanita di luar sana yang berusaha untuk menj4di cantik. Berpadalah dengan berhias dan jangnlah berlebih-lebihan kerana ianya akan lebih memud4r4tkan.

Terima kasih kerana membaca. Silakan SHARE Ya!

Disediakan dan Terjemahan oleh Ciungwanara / Beritakopak

Sumber : micelle