Isterinya Minta Di Cer4ikan Kerana Menganggap Mukanya Hod0h Dan M1skin, Tetapi Nasibnya Berubah Selepas Satu Hari Dia Menonton Rancangan Kartun…

Isteri Lelaki Ini Minta Di Cer4ikan Kerana Menganggap Mukanya Hod0h Dan M1skin, Tetapi Nasibnya Berubah Selepas Satu Hari Dia Menonton Rancangan Kartun…

Lelaki ini pernah ditingg4l isterinya yang kerana isterinya menganggap wajahnya hod0h. Kisahnya memang mengh4rukan, tetapi dia berjaya bangkit dan menjadi orang yang berjaya dalam kehidupannya.

Dahulunya, Feng Jialiu hanyalah seorang petani yang miskin. Keadaan keluarga Feng Jialiu tidak begitu baik, ramai orang melihat wajahnya hod0h, dan isterinya pula adalah seorang 0KU.

Pada mulanya, Feng Jialiu menganggap dia akan menjalani hidup yang bahagia setelah berkahwin. Tetapi semuanya tidak seindah yang dia bayangkan. Semuanya hanya kerana keluarganya misk1n.

Isteri 0KUnya memohon cer4i kerana tidak tahan melihat wajahnya. Akhirnya Feng Jialiu pun melepaskan isterinya itu. Hati Feng Jialiu begitu kecew4. Dia men4ngisi nasibnya yang mal4ng ini.

Tetapi, nasibnya berubah selepas dia melihat sebuah rancangan kartun pada satu hari.

Dalam suatu kebetulan yang tidak disengajakan, seorang pengarah syarikat mainan melihat yang Feng Jialiu dan karakter di kartun Boonie Bears mempunyai persamaan.

Pengarah itu pun menawarkan pekerjaan kepadanya dengan gaji yang lumayan. Dia pun tidak membiarkan peluang ini dan terus mengambilnya.

Feng Jialiu dengan serius menghias wajahnya supaya semakin menyerupai karakter di kartun Boonie Bears tersebut. Dia pun memuatnaik fotonya ke media sosial. Pada saat itulah, Feng Jialiu mulai dilihat oleh netizen.

Walaupun dahulu dia dihin4, sekarang dia menjadi terkenal dan berjaya memiliki sebuah Villa yang besar dan kereta mewah. Sekarang Feng Jialiu yang berusia 50 tahun berkahwin lagi dengan seorang gadis berusia 20 tahun.

Wajah Feng Jialiu masih sama seperti yang dulu. Perbezaannya, Feng Jialiu jauh lebih kaya dari yang sebelumnya. Dari kos0ng sampai dia yang sekarang bukanlah satu perjalanan yang mudah.

Setiap orang itu memiliki kelebihan masing-masing. Dan setiap orang juga memiliki kelemahan masing-masing, cuma yang menentukannya adalah semangat yang kuat dan sanggup menerima peluang.

Terima kasih kerana membaca. Silakan SAHRE Ya!

Terjemahan Dan Disediakan oleh Ciungwanara / Beritakopak

Sumber : Lookingforward