Pengawal Keselam4tan Ini Tidak Menyangka Kekasihnya Melamarnya Sambil Di Saksikan Ramai Orang Di Mall Tempatnya Bekerja. Reaksinya Buat Ramai Netizen Terh4ru…

Pengawal Keselam4tan Ini Tidak Menyangka Kekasihnya Melamarnya Sambil Di Saksikan Ramai Orang Di Mall Tempatnya Bekerja. Reaksinya Buat Ramai Netizen Terh4ru…

Kita selalu melihat lelaki yang akan melamar sambil berlutvt dan memberikan cincin pada wanita. Dan biasanya adegan melamar tersebut akan direncanakan awal oleh lelaki.

Tetapi di sebuah Mall di Manila, Filipina ini, kejadian “prop0se” yang terjadi berbeza dari yang pernah kita lihat. Video yang dimuatnaik pada 17 Oktober lalu menunjukkan seorang Pengawal keselam4tan bernama Rengie Montes Matalang sedang ditarik oleh temannya ke tempat yang sudah dipersiapkan.

Satu banner besar bertulis “Will You Marry Me” tergantung jelas, dan juga belon berhuruf “I Love You” dipegang oleh dua orang teman Wyndell Ybanez Aguilar, kekasihnya Rengie.

Wyndell dan Rengie adalah pasangan kekasih yang bekerja di Mall tersebut.

Ketika Rengie tiba di pentas, lagu bertajuk “Everything” oleh Michael Buble pun dipasang. Rengie mungkin tidak menyangka dia akan disambut dengan acara ini.

Dia terus memeluk erat kekasihnya itu, lalu Wyndell berlutvt dengan sebuah cincin di tangannya.

Rengie lalu meminta kekasihnya berdiri, menc1umnya dan mengambil cincin itu dari tangan kekasihnya, dan kemudian dirinya berlutvt melamar Wyndell.

Semua pengunjung yang melihat adegan tersebut bersorak gembira dan meraikan kebahagiaan mereka.

“Benar-benar proposal yang sweet,” Kata salah seorang pengunjung yang melihat adegan itu.

Lihat VIDEO Lamaran tersebut Di Bawah ini

Kredit Video : Facebook Dexter Ryan Coro Suarez

Terima kasih kerana membaca. Silakan SHARE Ya!

Terjemahan Dan Disediakan oleh Ciungwanara / Beritakopak

Sumber : lookingforward