Kecantikan Pengantin Wanita Ini Menjadi Perhatian Netizen Di Kemboja Tetapi Ramai Lelaki Tidak Berpuas Hati Bila Melihat Pasangannya…

Kecantikan Pengantin Wanita Ini Menjadi Perhatian Netizen Di Kemboja Tetapi Ramai Lelaki Tidak Berpu4s Hati Bila Melihat Pasangannya…

Perkahwinan adalah perkara yang paling penting dalam kehidupan seorang wanita. Setiap wanita pasti ingin hidup dengan insan yang dia cintai, tidak peduli apapun penampilan pasangannya ataupun pandangan orang lain tentangnya.

Pengantin wanita dari Kemboja ini memiliki kecantikan yang membuat wanita lain merasa cemburu. Semua orang pun berfikir yang pasangannya mestilah seorang yang kacak dan sepadan dengannya!

Tetapi apabila mereka melihat mempelai lelaki, ramai lelaki yang berasa denggki kerana menurut mereka ‘tidak padan’.

Ada lelaki yang mengatakan, wanita tersebut terlalu cantik untuk lelaki itu, ada juga yang mengatakan yang lelaki tersebut beruntung besar dan wanita tersebut rugi besar!

Perkahwinan antara pengantin wanita (Molyka Chariya) dan pasangannya (Sunny Liv the Soc Trang) ini diadakan di Kemboja pada tarikh 28 Oktober tempohari.

Tidak seperti kebanyakan pengantin yang mengenakan gaun pengantin putih, Molyka memakai kostum tradisional Khmer pada hari perkahwinannya, lengkap dengan mahkota dan perhiasan emas, dia benar-benar luar biasa cantik!

Sunny dan Molyka sudah bercinta selama bertahun-tahun dan semua orang terdekat mereka tahu mereka saling mencintai!

Walaupun ramai orang menyinndir, mengeejek mereka seperti filem ‘beauty and the be@st’, tetapi lebih ramai orang yang menyampaikan ucapan tahniah di atas perkahwinan mereka.

Selepas foto Molyka tersebar, netizen memuji dan tertarik dengan kecantikannya. Selain cantik, Molyka juga suka mengenakan pakaian adat.

Menurut rakan-rakan Molyka, dia juga seorang gadis yang ceria, lucu dan mendengar kata pasangannya.

Semoga mereka menjadi pasangan yang berbahagia. Dan percayalah rupa paras itu tidak menjamin kebahagiaan. Apa yang penting saling menyintai dan kejujuran dalam bercinta.

Terima kasih kerana membaca. Silakan SHARE Ya!

Terjemahan Dan Disediakan Oleh Ciungwanara / Beritakopak

Sumber : topnews8