Berat Gadis Ini Naik 10 KG Dalam Masa Sebulan. Setelah Berjumpa Dokt0r, Dia Benar-Benar Tidak Menyangka..

Berat Gadis Ini Naik 10 KG DalamĀ  Masa Sebulan. Setelah Berjumpa Dokt0r, Dia Benar-Benar Tidak Menyangka…

Kadang-kadang ramai orang tidak menyedari yang mereka sedang h4mil. Perkara ini terjadi pada seorang gadis bernama Zasha Whiteway-Wilkinson yang berusia 24 tahun. Dia berpikir yang berat badannya bertambah kerana dia terlalu sering makan. Namun dia tidak menyangka, sebenarnya dia berbadan dua.

Suatu hari, Zasha merasa ada yang tidak kena dengan perutnya, rasanya seperti ada yang bergerak di dalamnya. Zasha pun pergi melakukan pemeriksaan ke dokt0r. Dokt0r mengatakan bahawa dia telah h4mil.Dia sangat terkejut kerana tidak lama lagi dia akan menyambut hari jadinya.

Kerana ketakutan Zasha segera memberitahu ayahnya. Dia dijangka mel4hirkan bayi tersebut dalam tempoh dua bulan.. Dia mengatakan dia tidak memiliki pasangan selama beberapa bulan ini.

Selama ini, dia juga masih merokok sehari 10 batang, makan makanan yang tidak sihat dan selalu minum alkohol. Dia menjangkakan yang dia hanya bertambah gemok sahaja.

Kemudian, Zasha mengambil keputusan untuk melahirkan bayinya dan memberinya nama Isaac. Pada mulanya semua orang merasakan yang Zasha hanya bergurau. 3 tahun kemudian, Isaac menghadiri acara konvokesyen ibunya. Zasha juga sering berkongsi fotonya bersama Isaac.

Ternyata Zasha memang sudah h4mil dari dahulu lagi cuma dia tidak pernah menyedarinya sahaja.

Terima kasih kerana membaca. Silakan SHARE Ya!

Terjemahan Dan Di Sdiakan Oleh Ciungwanara / Beritakopak

Sumber : news18nepal