Wanita Ini Menunjukkan Kepada Tunangnya Sekeping Gambarnya Semasa Dia Masih Kecil. Tunangnya Yang Melihat Gambar Itu Terkej0t Dan Merasakan Ada Sesuatu. Rupa-Rupanya…

Wanita Ini Menunjukkan Kepada Tunangnya Sekeping Gambarnya Semasa Dia Masih Kecil. Tunangnya Yang Melihat Gambar Itu Terkej0t Dan Merasakan Ada Sesuatu. Rupa-Rupanya…

Pada zaman telefon pintar ini, kita bila-bila masa sahaja boleh menyimpan kenangan dengan mengambil terus gambar dan menyimpannya di dalam memori. Anda boleh memuatnaiknya di media sosial dan anda boleh juga boleh menandakan semua rakan dan berkongsi dengan mereka.

Berlainan pula dengan pasangan yang baru bertunang ini, Verona Koliqi dan Miran Buzaku baru-baru ini menemui kejuutan yang tidak mereka sangka di dalam foto lama Verona itu.

Ini adalah gambar semasa Verona pergi ke pantai ketika dia masih kecil. Pada mulanya, sepupunya memuatnaik gambar ini di komputer, dan dia berkongsi dengan Verona. Verona yang melihat gambar tersebut sangat menarik, dia menunjukkan kepada tunangnya Mirand.

Apabila tunangnya itu melihatnya, dia menyedari yang budak lelaki yang berenang di dalam gambar di bahagian belakangnya adalah dirinya sendiri!

Mirand berkata bahawa dia teringat bahawa dia juga mempunyai papan terapung dan baju ketika dia masih kecil. Selepas menunjukkan gambar tersebut kepada keluarganya, mereka mengesahkan bahawa keluarganya sebenarnya telah bercuti di pantai ketika Miran masih kecil.

Dan perkara yang menarik tentang perkara ini adalah Verona adalah dari London, dan Miran adalah dari Kosovo. Pertemuan itu adalah satu keajaiban.

Selepas Verona melmuatnaik kisahnya ini di Internet, ianya menjadi buah mulut netizen. Ramai orang mengatakan bahawa ianya adalah jodoh yang telah ditakdirkan untuk mereka berdua.

Lebih-lebih lagi, gambar tersebut adalah 10 tahun yang lalu, dan mereka membesar tanpa mengetahui apa yang berlaku. Ianya sangat jarang berlaku!

Jadi lihat kembali gambar di rumah anda, manalah tahu pasangan anda sekarang adalah jodoh anda semenjak kecil yang anda sendiri pun tidak tahu!

Terima kasih kerana membaca. Silakan SHARE Ya!

Terjemahan Dan Disediakan oleh Ciungwanara / Beritakopak

Sumber : micelle