Kerana Kedua-duanya Gem0k, Pasangan Suami Isteri Ini Sukar Mendapatkan Anak. Akhirnya…

Kerana Kedua-duanya Gem0k, Pasangan Suami Isteri Ini Sukar Mendapatkan Anak. Akhirnya Mereka Nek4d Melakukan Sesuatu Dan Akhirnya…

Mereka berkahwin pada tahun 2010, Lin Yue dan Deng Yang, masing-masing berusia 30 tahun, berat badan keduanya jika dicampurkan mencecah 400 Kilogram. Dengan keadaan ini, pasangan ini sukar untuk melakukan hubungan suami isteri dan mendapatkan anak.

Menurut Deng, dia mengalami kesukaran mendapatkan gaun pengantin yang sesuai dengan dirinya dan dia terpaksa menempah gaun tersebut di butik pakaian pengantin.

Mereka terlalu ingin mendapatkan anak dan menjadi ibubapa, jadi supaya impian mereka menjadi kenyataan, mereka telah pergi jauh ke h0spital Changchun, yang berada di wilayah Jilin untuk melakukan pembed4han menurunkan berat badan.

Mereka terinspirasi oleh “wanita paling gemuk” di China yang baru-baru ini telah melakukan pembed4han untuk menurunkan berat badan di Changchun.

Lin hanyalah pekerja sementara manakala Deng adalah seorang jururawat. Ketinggian Lin adalah 163 cm dan mempunyai ukuran pinggang 160 cm. Deng pula mempunyai ketinggian 160 cm tetapi ukuran pinggangnya adalah 170 cm. Pasangan ini perlu membuat beberapa latihan sebelum pembed4han tersebut boleh dilakukan.

Lin juga mengatakan yang beliau akan memakai pakaian pengantin baru bersama Deng selepas selesai pembed4han tersebut. Pembedahan tersebut telah dilakukan 3 tahun lalu, iaitu pada tahun 2015. Dan sekarang beginilah hasilnya!

3 tahun yang lalu, jumlah berat badan mereka berdua jika dicampurkan adalah 400 kg, tetapi sekarang jumlah berat badan mereka hanyalah 200 kg. Satu perbezaan yang sangat ketara berjaya di capai oleh pasangan tersebut.

Selain pembed4han, mereka juga perlu displin menjaga pemakanan dan juga melakukan senaman supaya mereka mencapai sasaran yang mereka kehendaki.

Mereka berharap selepas mereka mencapai sasaran berat yang mereka inginklan, mereka berjaya mendapat anak seperti yang mereka idam-idamkan.

Terima kasih kerana membaca. Silakan SHARE Ya!

Terjemahan Dan Disediakan oleh Ciungwanara / BeritaKopak

Sumber : shanghaiist