Adik Adik Beradik Ini Telah Terpis4h Selama 34 Tahun. Tonton VIDEO Reaksi Mereka Apabila Dipertemukan Semula…

Adik Beradik Ini Telah Terpis4h Selama 34 Tahun. Tonton VIDEO Reaksi Mereka Yang Mengharukan Apabila Dipertemukan Semula…

Sepasang adik-beradik dari Korea Selatan ditinggalkan oleh ayah mereka 34 tahun lalu. Pada masa itu kedua-dua mereka hanya berumur 4 dan 2 tahun. Mereka telah diambil sebagai anak angkat oleh dua keluarga Amerika Syarikat dan sejak itu mereka tidak pernah bertemu lagi sehinggalah mereka disatukan kembali dengan ujian DNÁ.

Renee Alanko masih ingat bahawa ayahnya yang sedang m4b0k dan memuk0l ibunya, dan selepas itu pergi dari rumah meninggalkan ibunya. Lalu pada tahun 2008, Renee telah pergi ke Korea Selatan untuk mencari saudara-maranya sendiri. Pada bulan Jun lalu, dia melakukan ujian DNÁ genetiik dan melakukan rek0d pemadanan d4rah.

Dalam masa yang sama abangnya yang tidak pernah ditemui 34 tahun, Justin Kragt, juga seperti dirinya ingin mencari adik dan saudara maranya.  Justin juga telah melakukan ujian DNÁ. Dia tinggal di Salem, Oregon, Amerika Syarikat dan hampir 1,000 kilometer dari adiknya yang berada di Marin County, California.

Selepas kedua-duanya berjaya ditemukan melalui ujian DNÁ, mereka telah membuat temu janji untuk bertemu di sebuah lapangan terbang. Pada hari perjumpaan kedua adik-beradik ini, berkebetulan dengan hari ulang tahun ke-36 Craggett. Selepas bertemu di lapangan terbang, kedua-dua mereka itu tidak dapat menahan diri.

Alanco berkata: “Saya tidak boleh memberikan Craggte hadiah yang lebih baik daripada ini.”

Tonton VIDEO Mereka Di Bawah Ini

Ternyata mereka selalu mencari antara satu sama lain. Apabila mereka melihatnya satu sama lain, mereka sangat tersentuh. Adik-beradik itu memel0k satu sama lain dalam pertemuan yang penuh mengharukan. Bagi mereka yang telah berpis4h dalam masa yang cukup lama, pertemuan semula dengan orang yang tersayang adalah sesuatu yang benar-benar mengharukan.

Terima kasih kerana membaca. Silakan SHARE Ya!

Terjemahan Dan Disediakan Oleh Ciungwanara / Berita Kopak

Sumber : Micelle0926