MENGHARUKAN!. Bapa Ini Pergi Buat Selamanya Sesaat Setelah Menikahkan Anak Perempuannya…

MENGHARUKAN!. Bapa Ini Pergi Buat Selamanya Sesaat Setelah Menikahkan Anak Perempuannya…

Sesungguhnya jodoh dan aj4l itu tetalh ditetapkan olehNYA dan tidak dilambatkan barang seminit atau dicepatkan barang sesaat. Semua orang pasti akan merasainya dan tidak pasti bilakah dan di mana tempatnya. Semua itu menjadi rahsia dan pengetahuan dari NYA, Tuhan Yang Maha Esa.

Sebuah perkahwinan yang sepatutnya menjadi hari paling berbahagia untuk pengantin perempuan menjadi hari yang sangat menyediihkan apabila bapanya yang sedang bersalam dengan tangan bakal suaminya untuk dinikahkan reb4h dan pergi buat selamanya.

Sebuah video yang dimuatnaik di Facebook Abu Laeli Channel menunjukkan seorang lelaki sedang dinikahkan oleh bapa kepada pengantin perempuan sampil disaksikan oleh ramai orang yang hadir. Turut berda di situ adalah pengantin perempuan itu yang menyaksikan detim yang sepatutnya menjadi hari paling bahagia untuknya bertukar menjadi kenangan sediihj yang tidak dapat dilupakannya.

Pada mulanya keadaan seperti baik-baik sahaja, kelihatan pengantin lelaki mendengar bapa pengantin perempuan membacakan syarat-syarat pernikahan

Turut kelihatan pengantin perempuan itu yang tenang menyaksikan bapanya tangan bapanya menyalami tangan bakal suaminya untuk dinikahkan

Tetapi keadaan menjadi sesuatu yang tidak disangka apabila tiba-tiba jurunikah yang juga bapa kepada pengantin perempuan reb4h dan tidak sed4rkan diri. Terdengar juga pengantin perempuan itu menaggil nama bapanya apabila melihat bapanya tiba-tiba terbaring

Sebelum video itu juga kelihatan suara bapanya seakan terketar tetapi berusaha untuk menghabiskan bacaannya. Anda boleh menyaksikan detik-detik peristiwa itu di dalam video di bawah ini

Sememangnya detik yang sangat mengharukan untuk kedua-dua pengantin. Bagaimanapun tidak dapat dipastikan apakah acara pernikahan tersebut diteruskan atau ditangguhkan.

Peristiwa tersebut menunjukkan bahawa kem4tian itu adalah sesuatu yang tidak mengira tempat dan masa. Ketika sedang sihat ataupun ketika sedang meraikan sesuatu bila-bila sahaja boleh kem4tiian itu boleh datang. Ianya tidak menunggu ketika s4kit ataupun sewaktu anda di h0spital ataupun sudah tua.

Bagaimanapun diharapkan semoga kedua-dua pengantin itu selamat menjadi suami isteri dan sesungguhnya setiap perkara itu berlaku mempunyai rahmat yang tersendiri yang tidak diketahui.

Terima Kasih Kerana Membaca. Silakan SHARE Ya!

Artikel Dan Susunan Oleh Berita Kopak / Ciungwanara