Lelaki Ini K0ngsi Cara Dia Hilangkan Kerak Bilik Mandi Yang tebal Dengan SATU Bahan Mudah Sahaja. Terbukti BERKESAN Dan Lebih JIMAT!

Lelaki Ini K0ngsi Cara Dia Hilangkan Kerak Bilik Mandi Yang tebal Dengan SATU Bahan Mudah Sahaja. Terbukti BERKESAN Dan Lebih JIMAT!

Bilik air adalah antara tempat yang malas untuk kita mencucinya. Kita mungkin beranggapan tempat itu akan bersih dengan sendirinya kerana ianya adalah tempat di mana kita selalu mencurahkan air. Lama kelamaan lumut dan kerak mula berkembang dan kita pun bertambah malas untuk membersihkannya.

Akhirnya kerak yang semakin menebal menjadikan ianya semakin sukar untuk dibersihkan dan melihat bilik air yang k0tor sangat meny4kitkan mata. Bermacam-macam produk dan cara kita gunakan untuk menghilangkannya tetapi tetap tidak memberi kesan.

Di Seorang lelaki telah berkongsi cara yang mudah dan terbukti berkesan untuk menghilangkan kerak yang tebal di bilik air dengan menggunakan satu bahan sahaja dan bilik air kembali bersinar dan berkilat.

Lihat bilik airnya yang berkerak dan berlumut sebelum dicuci yang meny4kitkan mata memandangnya

Hanya dengan menggunakan 4cid c1tr1c (lihat gambar di bawah) sahaa digunakan untuk membersih segala kerak yang tebal itu

Dia meletakkan bahan itu ke atas pengosok keras yang biasa digunakan untuk menggosok dinding atau lantai, jangan menggunakan span yang lembut

Belum siap lagi caranya bilik airnya sudah mulai terlihat tiada lagi kerak dan lumut selepas dia menggosoknya dengan menggunakan bahan itu. Simbah tempat yang selesai di cuci dengan air

Lihat (gambar atas) bilik air ini kembali putih dan berseri. Tiada lagi kerak dan lumut yang tebal melekat

Anda boleh menonton VIDEO di bawah ini untuk memastikan caranya dengan lebih tepat

Jadi selepas ini anda tidak perlu bimmbang lagi apabila melihat bilik air berkerak dan berlumut. Anda boleh menggunakan cara seperti yang di atas. Terbukti berkesan dan lebih menjimatkan.

Terima Kasih Kerana Mencuba. Silakan SHARE Ya!

Artikel Disediakan dan Disusun Oleh Berita Kopak / Ciungwanara

Sumber Video : Youtube