Selepas Semua Orang Selesai Melakukan Akrobatik, Tiba-Tiba Dia Datang Dan Semua Orang Terkejut …

Selepas Semua Orang Selesai Melakukan Akrobatik, Tiba-Tiba Dia Datang Dan Semua Orang Terkejut …

Keazaman dan semangat juang adalah dua perkara yang menjadi kunci kejayaan sesorang. Tidak kira anda memiliki kelebihan ataupun berada dalam segala kekurangan tetapi jika kita mempunyai dua perkara yang di sebutkan itu, segalanya tidak mustahil.

Sebuah video yang viral di media sosial memperlihatkan beberapa orang yang melakukan aksi gimnastik di sebuah taman rekreasi. Mereka melakukan aksi akrobatik dengan berlari dan melompat sambil memutarkan badan beberapa kali di udara.

Salah seorang yang berada di dalam video tersebut adalah seorang OKU yang pada mulanya dilihat menonton sahaja aksi akrobatik tersebut.

Terlihat di dalam video tersebut seorang 0KU yang mengalami kecac4tan kakinya bersama dengan beberapa orang yang melakukan aksi akrobatik itu…

Mereka melakukan aksi akrobatik yang sukar ini seorang demi seorang…

Aksi ini memerlukan stamina dan latihan yang mencukupi

Tiba-tiba di lihat dia berjalan ke titik permulaan untuk melakukan aksi gimnastik, dan terdengar suara penonton bersorak

Dan penonton bersorak bila dia melakukan aksi akrobatik yang sukar itu tanpa ragu-ragu

Malah dia melakukan lompatan lebih banyak dari mereka yang melakukan sebelum itu dan mendapat sorakan padu orang ramai

Nama lelaki OKU tersebut adalah Patrick Sumayang Batencil. Dia adalah salah seorang ahli kelab tarian Typeone di Cebu, Filiphina. Melihat aksinya menunjukkan kesungguhan beliau yang luar biasa dan menjadi inspirasi untuk semua orang yang menontonnya. Beliau membuktikan dengan keazaman dan semangat juang yang tinggi, tiada yang mustahil. SYABAS Patrick!

Tonton VIDEO Penuh Di Bawah

Terima Kasih kerana Membaca. Silakan SHARE dan Semoga Berinspirasi!

Disediakan Oleh Berita K0pak / Ciungwanara

Sumber : Facebook ANAK NG PISKI / Disediakan Oleh Berita K0pak