” Adoiiiii, tengok muka Bell je, dah berdekah2 aku gelak.. ” – Video Parodi Adik Shukur Khamis Oleh Bell Ngasri Buat Ramai Terhibur !!

Adoiiiii, tengok muka Bell je, dah berdekah2 aku gelak.. ” – Video Parodi Adik Shukur Khamis Oleh Bell Ngasri Buat Ramai Terhibur !!

Siapa tak kenal pelakon dan pelawak Bell Ngasri yang menceburi bidang seni sejak kecil lagi. Menurut Bell, dia mula berlakon seawal 6 tahun.

Bell atau nama sebenarnya Nasrizal Ngasri merupakan anak kepada penyiar terkenal, Ngasri Sain dan abang kepada pelakon Anne Ngasri dan Darling Ngasri.

Aksi lawaknya yang spontan dan bersahaja membuatkan ramai yang terhibur dengan gelagat dan telatahnya.

Bell juga selalu berpasangan dengan pelawak Jihan Muse semasa melakukan video parodi MeleTOP. Aksi kedua-dua selebriti ini mencuit hati penonton yang menyaksikan video mereka.

Yang terbaru, Bell berkongsi parodi adik Shukur Khamis yang baru-baru ini viral selepas gambar yang memaparkan dirinya bersama sekumpulan kerbau menjadi juara pertandingan foto peringkat Asia.

Apa yang menarik menerusi video parodi ini, Bell bergambar dengan lalat. Aksi dan gelagat Bell dan Jihan membuatkan ramai yang terhibur.

Baca perkongsian Bell di bawah :

” Patutnya, adik Riak ni menang gambar terbaik di dunia.. #parodimeletop.. “

 

View this post on Instagram

 

Patutnya,adik Riak ni menang gambar terbaik di dunia.. #parodimeletop

A post shared by Bell (@bellngasri) on

Rata-rata netizen terhibur dengan gelagat Bell dan Jihan. Antara komen-komen netizen :

” Adoiiii, aku Rasa nak kasi Ridsect, Shieldtox cukup2 kat budak nama ‘Riak Bin Takbur’ ni.. nanti ada anak kasi nama ‘Taubat Bin Riak Bin Takbur’.. “

” Hahahaha.. kuang ajiaqqqqq…. adoiiiii… tgok ja bell aku dh berdekah2 gelak… “

” Aku punyalah payah nak tangkap lalat bell senang senang jer siap posing lagi ngan lalat.. “

” Bell dgn jihan nie boleh dpt anugerah parodi terbaik dah kowt.. jarang x kelakar.. “

” Hang mmg penghibur ht cheq la bell.. x pnah mengecewakan.. “

” Saya tgok muka bell jek da gelak.. Belom buat lawak lg.. Adoii.. Bell bell.. “

” Bagus Jihan bagi nasihat di akhir2 tu… haha… jadilah seperti lebah.. “

Alahai Bell, tak pernah tak lawak. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Bell terus berjaya dalam bidang seni tanahair dan teruskan menceriakan hari-hari kami.

Jom tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bell Ngasri / Youtube MeleTOP by Berita Kopak / Ciungwanara