” Awak cakap kenal r0k0k dulu sebelum saya. Awak ingat kelakar ke ? ” – Video Janna Nick Curi Perhatian Netizen

” Awak cakap kenal r0k0k dulu sebelum saya. Awak ingat kelakar ke ? ” – Video Janna Nick Curi Perhatian Netizen

Semua sedia maklum mer0k0k membahay4kan kesihatan. Bukan sahaja kepada per0k0k itu sendiri, malah turut membahay4kan orang-orang di sekeliling mereka juga. Lebih-lebih lagi kepada orang yang rapat dengan per0k0k.

Orang yang tidak mer0k0k tetapi dikelilingi dengan per0k0k dikategorikan sebagai per0k0k pasif. Ini kerana mereka menyedut asap r0k0k basi yang disebarkan oleh per0k0k.

Akibatnya, golongan yang terdedah kepada asap r0k0k basi ini mempunyai risiko lebih tinggi untuk mengalami pelbagai masalah kesihatan. Begitu ramai per0k0k yang lebih ‘menyayangi’ r0k0k berbanding orang yang mereka sayang.

Menerusi akaun Instagram, pelakon cantik manis Janna Nick memuatnaik rakaman video mengenai per0k0k yang berjanji nak berhenti mer0k0k tetapi akhirnya hanya tinggal janji sahaja.

Janna merakam video berkenaan seolah-olah sedang bercakap dengan kekasihnya yang memungkir janji untuk berhenti mer0k0k. Gaya Janna yang penuh dengan emosi dan rasa marah nampak begitu realistik. Walaupun mesej ini dibawa dalam bentuk seperti lakonan, tetapi harap sampai kepada per0k0k-per0k0k di luar sana.

Jom tonton video di bawah :

” Bila saya tanya awak sayangkan saya ke sayang kan rokok.. “

” Awak jawab : SAYA KENAL R0K0K DULU SEBELUM AWAK .. “

” Awak ingat kelakar ke ??? !!!! “

” Tag BF penipu yang janji nak berenti tapi tak berenti…. “

Rata-rata netizen menyokong kenyataan Janna Nick. Antara komen-komen netizen :

” Cinta boleh dicari begitu juga r0k0k boleh dibeli.. peny4kit jangan dicari , kalo nak cinta itu kekal abadi… janji bukan sebarang janji.. janji dia selalu di capatiiiiiiii #JANJI TAK DITEPATI bakhianggg.. “

” Waahh.. bukan main marah lagi yer.. Org laki tak kenal r0k0k dulu, die kenal ibu yg melahirkan & ayah yg mengazankan di telinga.. “

” Perempuan ni pelik lah . Aq faham korang perempuan marah lelaki isap r0k0k sebab benda tu haram. Tapi bila soal p0l0gami yang halal tu kenapa nak marah.. “

” Kata kata untuk satu malaysia. Bagus Janna Nick. Semoga ramai yang berhenti mer0k0k lepas ni. Aminn.. “

” Laki aku wehh.. memula janji lepas kawen.. dah kawen tunggu dapat anak.. anak dah setahun hareemmm tak berenti lagi.. dia tunggu anak nombor berapa keluar baru nak berenti gamaknyee.. #ibuseparuhmudapening.. “

Jika anda sayangkan pasangan anda atau ahli keluarga anda yang lain, berhentilah mer0k0k. Jangan sampai menyesal di kemudian hari, langsung tiada gunanya. Berikan mereka kehidupan yang sihat. Bertindaklah sebelum terlambat.

Buat Janna Nick, terima kasih atas penyampaian mesej yang berguna ini walaunpun secara ‘indirect’. Semoga terus berjaya dalam karier.

Silakan SHARE..

Sumber : Janna Nick by Berita Kopak / Ciungwanara

Article ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CIUNGWANARA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, kami akan report copyright..