Luahan Ibu Aliff Aziz Untuk Ayden Membuat Ramai Sebak

Ibu kepada penyanyi Aliff Aziz iaitu Siti Hafiza memberitahu dia sekeluarga sangat menyayangi cucunya, Mohamad Ayden Adrean walaupun hubungan rumah tangga anaknya bersama Bella Astillah sudah berakhir.

Siti Hafiza berkata, Ayden adalah perkara yang terbaik Allah kurniakan dan menjadi cahaya hidup mereka sekeluarga biarpun tidak dapat melihat cucunya itu di masa hadapan.

“Apa pun yang diperkatakan, kami semua sayang Ayden terutama Daddy (Aliff Aziz). Semoga Ayden membesar dengan sihat dan sentiasa bahagia. Melalui semua ujian dan kesengsaraan, perkara yang terbaik yang Allah berikan kami ialah cucu yang sangat berharga buat kami.

“Ayden akan sentiasa menjadi cahaya hidup kami walaupun kami tidak dapat melihat awak selalu di masa hadapan sayang. Umi Wan dan Tok Ayah akan sentiasa mendoakan Ayden dari jauh agar menjadi insan yang hebat suatu masa nanti,” tulis Siti Hafiza menerusi laman Instagramnya.

Pada Khamis, Aliff menceraikan Bella Astillah dengan talak satu di Mahkamah Rendah Syariah, Kuala Lumpur selepas beberapa kali berlaku curang terhadap isterinya.

Dalam pada itu, adik kepada Aliff yang juga penyanyi Aisyah Aziz bersyukur apabila masih ada netizen yang mendoakan agar abangnya itu diberi kekuatan untuk menempuh dugaan tersebut.

Menerusi Instastory Aisyah juga berterima kasih kepada netizen yang memberi aura positif biarpun ada segelintirnya memilih untuk menyakiti orang lain.

“Berdoa untuk itu juga malam ni (Khamis). Bersyukur saya tidak keseorangan. Terima kasih sebab memilih untuk sayang apabila seluruh dunia membenci.

“Terima kasih untuk aura positif (walaupun ada juga korang yang menyampah maki sini sana dan sentiasa ada bangsa Melayu kita yang kejam, saya tak faham menyakitkan orang lain tetap menyakitkan orang lain),” katanya.

Bella dan Aliff berkahwin pada 9 September 2016 dan dikurniakan seorang anak, Ayden yang kini berusia dua tahun.

Pada Selasa lalu, dunia hiburan dikejutkan dengan kecurangan kali ketiga Aliff Aziz apabila foto tidak memakai baju bersama seorang gadis bernama Nismell tersebar di laman sosial.

Perkara itu membuatkan isterinya Bella Astillah mengambil keputusan tegas mempertimbangkan untuk hidup bersama anaknya tanpa Aliff.

Beberapa jam sebelum pasangan itu tiba mahkamah, foto yang memperlihatkan Aliff Aziz dengan seorang janda sedang berciuman tersebar turut tersebar di laman sosial.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. Asia Kini

Sumber : mstar