Suami rajin cebok anak perempuan rupa-rupanya ada niat lain

Hancuur luIuh hati isteri apabila mendapati anak-anak perempuannya dicabuI oleh suaminya sendiri membuatkan dia terpaksa mengambil keputusan untuk tidak lagi bersama ‘ibI1is’ itu.

Menurut perkongsian dari Sukri Eusoff di Twitter, kes itu diketahuinya dari siaran radio Sinar FM yang mendeddahkan kerajinan seorang bapa menc3ebok anak-anak perempuannya, rupa-rupanya ada udang di sebalik batu.

Aku dengar radio petang tadi, depa sembang pasal isu patut tak ayah ceb0k berrak anak perempuan. Terkejut g1iIa wei bila seorang ini hantar WhatsApp beritahu suami dia rajin, selalu cebok anak-anak perempuan dia.

“Yang peliknya setiap kali keluar toilet, anak-anak dia mesti menangis. Bila ditanya kenapa, diorang diam.

“Sebab curios sangat, tanya budak-budak tu. Diorang tak jawab. Dia bawa pergi hospital untuk periksa dan doktor sahkan ada kecde3raan di kem4aIuan budak-budak itu.

“And yes, diorang semua kena cabuI dengan bapak diorang sendiri masa setiap kali cebok berrak tu! Tiga orang anak perempuan dia, kecil-kecil lagi. Seorang lagi selamat sebab masih bayi.

“Sekarang dia dah tuntut fasakh la. Dia sedih gil4a sebab orang yang dia harapkan boleh buat anak-anak dia macam tu. Dia tak boleh bayangkan derrita anak-anak dia yang masih kecil tu. Diorang mesti travma sampai besar.

“Ingatkan suami ringan tulang, rupanya bernafsv ibIis! Buat malu kaum je,” katanya.

p/s: Allahu..semoga pelaku dikenakan hukuman yang setimpal. Inilah contoh haruan makan anak

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih

Sumber : Astrogmpak