Penampilan Terbaru Mawar Karim Menarik Perhatian Ramai

Sebelum ini Mawar di pernah kecam tentang keluar rumah walaupun Edahnya belum habis.Bekas isteri pelakon Fizo Omar, Mawar Karim dihujani teguran netizen apabila keluar bersama anaknya, Wan Maryam ke sebuah pusat beli-belah semalam. Hal itu dakwa netizen kerana Mawar masih dalam tempoh edah.

Foto bersuka-ria Mawar dan Maryam itu terus menerus mendapat respon kurang manis daripada pengguna media sosial.

Wargamaya tersentak dengan cerita perpisahan pasangan romantik Fizo dan Mawar sah bercrai talak 1. Mawar kelihatan sebak dan sedih di hari percraiannya, walaubagaimanapun Mawar bangkit kembali dan nampak bersemangat dari hari ke hari, terutamanya dalam kerjayanya. Melalui perkongsian postnya di instagram, ramai netizen memberi kata kata semangat kepada Mawar, dan terispirasi dengan penampilannya. Mawar kelihatan lebih tenang, bahagia dan bergaya.

Antara komen-komen yang ditingalkan di entry Mawar:

thesweetnasim61, Allah dah tentu kan jodoh kita tenang tenang dulu pandang baik2 kalau sepi sebuk2 kan diri buat yang terbaik insyallah Allah akan dipermudahkan urusan kita ammin.

idah.rahim.503, Luaran sahaja mawar nampak gembira tapi ddalam siapa yg tahu mawar npak loose weight hope mawar tabah dgn setiap ujian yg allah bagi sbb DIA tahu setiap yg d beri kita kuat dan bole melalui nyer dgn tenang kerana DIA selalu ade bersama2 kita d kala kesedihan.

thesweetnasim61,Tak mti pun tak ada suami . Janji kita kena kuat maju kan perniagaan ke perangkat yang tinggi buat yang terbaik jaga maruah diri kita buat terbaik jaga anak baik baik kita kena kuat maju kehadapan kalau kita dengar cakap 2 orang kita boleh mti buat yang terbaik untuk diri kita sendiri ok.

syariezaas, Teruskan hidup.. Org tak pernah tempuh hidup mcm mawar_karim akan kata yg bukan2..sy pernah rasai..apabila suami lebih mementingkan — kita tahu hukum tp sebagai org tua lah patut lebih fhm situasi anak yg dah bekeluarga.. Bila kasih syg perlu dikongsikan, dan lelaki ni satu sikap ada yg tak pandai buat keputusan. Dia rasa serba salah antara ini dan itu.. Isteri pula perluukan lelaki yg tegas, tp bila lihat suami tu tetap dgn katanya kita yg makan hati.. Makin kita diam makin kita tak kenal diri dia.. Bila bersuara kita yg nampak burruknya.. Apa pun move on dan semoga berjaya.

Sebelum ini, Mawar di temui dalam pengambaran Nona bersama anaknya Maryam. Menurut mawar dia kuat kerana Maryam.

“Jangan tunjuk yang negatif depan anak,tunjuk yang positif sahaja jangan down depan anak nanti dia pun turut down” – Mawar. Cerita tentang positif sahaja, tak perlu cerita negatif pesan Mawar

“Saya dan Fizo ada masalah sebelum ini terus terang saya katakan saya tak guna media sosial bercerita tentang masalah rumahtangga cukup saya dan Fizo sahaja yang tahu” – Mawar Karim

Pasaangan itu mendirikan rumah tangga pada 2013 dan dikurniakan seorang cahaya mata, Wan Maryam yang kini berusia 2 tahun. Mawar dan Fizo bercrai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat, Bandar Baru Bangi pada Rabu lalu. Kemelut rumah tangga mereka dihidu orang ramai apabila menyambut Aidilfitri secara berasingan.

Perpisahan pasangan ini memang sangat tak disangka serta yang sangat menyentuh hati kita semua. Semoga kedua pihak dapat jalani kehidupan baru dengan aman serta bahagia.